Friday, September 30, 2011

jangan risau

jangan risau, sedih kamu yg x difahami manusia, sentiasa didengari tuhanmu.biarlah, cinta tuhan itu kan lebih bahagia.=').bila waktunya datang, bersyukurlah, dan ttkala kamu goyah menunggu waktu, kembalilah pada tuhanmu.sesungguhnya dia maha berkuasa atas segala sesuatu.

Sunday, September 25, 2011

Saturday, September 24, 2011

3 kata, utk 3 manusia

1. ustaz, apa salah kami? 2. bile awk nak bayar hutang saya?saya da hampir gersang k0t.=_=" 3. oke, sy suke awk.tp ramai lg yg suke awk.so, i just h0ping n0thing.d0nt worry, i w0nt disturb you. stuck in usim, having muet seminar, making me having n0 holiday.'awesome~'

Thursday, September 22, 2011

tak baik tawu?

x baik taw syak wasangka kat org. mmg, kte pelik n syak wasangka tu lumrah la sbb otak manusia akan bg respon dgn cpt, tp berada kat tmpt org yg disangka buruk 2, sadis w0h. syes, korang, sy trase. sbb so far, sy x pena p0n buat mcm 2. mcm 2 rupenye kawan.~

Wednesday, September 21, 2011

nak kate, katelahh~~

oke fine
dah nak dekat tige kali maen delete undelete blog nie
x kesahla
nak kate, katelahh
aku x susahkan sape2 pon nak maen undelete blog neyh
eheh
oke liqa' arab kol 9
skang 8.58
bagoslahh
ngadap mnde nie mang x abes
hee

bersambung nanti!~