Saturday, October 1, 2011

nonsense~

syes, not in the mood of studying
walopon mnggu dpn ade KUIZ BIO
TEST MATH
TEST ARAB
oke fine
org laen dah nak abes final exam
aku maseh bertest-test lagi
oh usim..=,=''

org2 kat rumah nie plak
sume kuat-kuat stady
kadang2 jadi pressure ble tngk org laen khusyuk sngt mengadap buku
tapi aku x taw nak watpe
bagos gile tahap kritikal kan?
eheh

hurm,
saje nak cterlaa kan
ade sorng mamat nie
dye kacak lah jugak
kemas lah jugak
penasyid
qari
berkepimpinan
dan kegilaan ramai
baru2 ni plak saham dia maken naek as dye bernasyid
syes best suare
dan malangnye,
aku pon minat dye
oh sangat malang
=_=''

ade pros and cons dr perkara tersebut
yang bagosnye
bile aku dah suke org lain,
maknenye aku dah lupekan org lame
great.awesome.lega lah kau kan?
yang x bagosnye
aku x suke bile mcm aku yg terkejar-kejar
well, i know, i'm no beauty queen
tp kan, ego tetap tinggi menggunung
buat ape nak rebut2
padahal ape lah sangat pada dia
manusia jugak kan?
dose bnyk jugak kan?

so, ambil keputusan
baek utamekan cinta tuhan
cinte manusia, x berbalas, kite sakit,
tapi,
cinta tuhan,
makin kita cinta DIA, makin DIA sayang kita
kan kan kan??
huu

mmg x nafikan
kadang2 cemburu gile
tengok orang-orang yg sedang bahagia berbunga-bunga
sbb once,
aku mcm tu,
tapi..
huh
tak mengapa
tak perlu dingkit cerita lama
ketentuan tuhan tu, mesti ade hikmahnya
cuma perlu tunggu masa
kan dah dijanjikan,
peremuan yang baik, untuk lelaki yang baik

sudahlah
biology, wait there.i'll come to you later.
gahAHA
bye~

No comments: