Thursday, October 6, 2011

sudden thought

hurm,
nie sekadar fikiran aku je
yang merewang-rewang tak de hale tuju
bile tengok itu ini,
tak rase ke mcm bile becinte tuh menyusahkan
even menyiksakan kadang2
1. kena jage hati orang, yang kadang2 org tak jage pon hati kite
2 cemburu bagai sana sini
3. siksa jiwa raga menanggung rindu
4. gaduh sampai nanges2 bengkak mate
dan yang paling siksa
5 bila CLASH secare tak rela
oooohhhhh horrible!

oke
aku bukan cakap nie'sebab nak mengungkit
atau mengutuk
atau nak memenangkan n membangge diri since aku tak bercinta skang
atau aku tanak becinta
atau aku terlalu alim sampai tolak tepi cinta manusia
oh memanggg tidaklah sampai mcm tuh
just terfikir
dan aku pon dah rase perkare2 di atas
sbb tu aku tahu

n bile compare nan skang
jage hati sendiri je
nak jeles pon tak perlu
gaduh nan sape pon takde
see??
well
sume benda ade pros dan cons
yang atas tu cons, banyak
pros dye pon bnyk jugak
macam..
bahagia
berbunga-bunga
ade org care
ade org sayang
untunglah kan??

huu
tak perlu nak terasa2
aku bukan kate sape2 pon
n walopon aku tahu suner bnde2 tu
aku tetap teringin nak rase sumer tu balik
fitrah manusia
mane boleh elak
sakit macam mane pon
bnde tu tetap fitrah, jadi tak mengahalang pon sesebuah cinta tuh
lumrahlah
kita bukan di syurga utk bahagia sentiasa
ye dok??
tapi sekarang bukanlah,
nak bg hati berehat
rehat dari perjalanan yang penat

haha
udahle
nak pegi fikir care nak amek sabun lifeboy yg jatuh dlm lubang jamban
oh sungguh yeakkk
fine, aku bukan nak gune semule sabon tuh
just tanak bg jamban sumbat

malang sungguh kene mengadap lubang jampban tuh
untuk tujuan yang bukan sepatutnye
+_+

No comments: