Tuesday, February 7, 2012

sajasaja

dkt fb
ade org post neh
smtg bout psychology laa
tp tak semestinya betul
somehow aku suka jugak bab2 mnde neh
mcm ade sorang pakar psikologi mana aku tak ingat
dia join bidang tuh sbb nak kenal diri dia

so, 
yg aku jumpA nih pasal huruf pertama pada nama
so, huruf aku
F-fatin
A-athirah

untuk F


Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala.Mereka juga sukar memaafkan.Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.



yg ni
mcm totally wrong kut
aku mcm air, mudah terpengaruh
mudah goyah ikut flow
senang sngt memaafkan
setia kutt :p
dan of coz la
TIDAK SAMA SEKALI berhati-hati bila berbelanja
kehkehkeh

tp, untuk A
mcm betul bnyk jugalah

Ramah dan murah senyuman.Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas.Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

cuma, senyuman, kadang2 murah
kadang2 tak jual langsung
haha
mudah mengeluarkan kata pedas blablabla sampai habis sangat tepat
mulut aku insuran tak kuat
tp taklaa dpn2 org
aku jaga jugaklaa hati org

so,
itu saja
tamat

No comments: