Sunday, March 4, 2012

kita tak mampu

kenape
kita tak mampu faham hati org??
sbb,
kita bukan pencipta hati tuh

DIA yg ciptakan
jadi,
in contrast,
org pon tak faham hati kita
dan yg faham siapa??

DIA 
=)

kita tak perlu nak bercerita,
DIA lebih tahu setiap ape yg berlaku
hanya tunggu kita meluahkan
sbb DIA mahu kite dekat padaNYA
bergantung harap pada NYA

dan DIA lebih memahami
dari siapa pun

ya ALLAH,
kadangkala,
aku sendiri tiada arah
ke mana hendak ku pandu hatiku
ke mana hendak aku curah isi hati
namun aku tahu ENGKAU selau ada
bantu aku ya TUHAN
pulihkan segala luka
hindari segala dosa
aku mahu mencariMU
aku mahu dekat padaMU
dan suburkanlah kasihMU dalam hatiku
supaya
biar nanti betapa kuat ia disakiti
dan walau siapa pon menyakitinya
kasihMU itu menjadi penawar
memulihkan segala calar
aminn

=)

No comments: