Thursday, May 3, 2012

emo

malam ni aku emo
aku geram
betul, aku nak kerja
tp aku tanak laa sbb nak keje
aku kena keluar dr rumah
mcm tinggal dgn mak sdare
apetah lagi hostel
semate-mate utk kerja 
no way
aku tak kisah pon nak suruh kerja ape
yg aku kisah,
bila aku duduk dgn org lain
org lain yg mmg lain
cukup dgn ape yg da jd dkt giat dlu
btol, aku katak bawah tempurung
dan aku suke mcm tu
aku bkn pndg negativ kat org lain
tp aku takut aku yg terpengaruh
aku takut aku tak diterime org
aku dah biase duduk bawah tempurung
and aku tak bersedia nak keluar dr tempurung tu sorang2
n as noted
aku mmg lmbt sesuaikan diri di tmpt br
dan oleh itu, aku tak suke keadaan br
i'm not the type yg risktaker
i'm just someone yg suke duduk kat comfort zone
that's it
dan bile ibu sendiri yg susurh aku buat semua diatas
i was like
 down to the crust of the earth
lgpon
utk kerja tu,
option je bg aku buat mase ni
aku belajar lagi
so,
aku rase tak payah laa sampai kene tinggalkan rumah
semate-mate nak kerja
ntah mcm mane nak ckp kat ibu bg phm
whatever it is
aku tak nak duduk hostel
tamat titik noktah

*tp fatin athirah selalu kalah dengan keadaan
-__________________-''
dan fatin athirah tak suke hampakan permintaan org..
akan buat walau terpakse
=/

No comments: