Saturday, May 12, 2012

semalam aku mimpi
nampak ufo warne warni
kahkah
ape kejadah mimpi cenggituh
-___________-''

mmg aku selalu mimpi
hampir tiap tiap malam
dari kecik camtuh
dan selalu mimpi pelik2
orang pelik2 pon selalu

org kate kalau kite fikir sesuatu or seseorang
yg tu yg mungkin kite akan mimpikan
tp mslhnye
aku selalu mimpi org yg tak pernah aku pikirkan dlm hari tu
selalu
pelik.

tp ade satu mimpi 
yg aku marah betul kalau dlm mimpi camtuh
mimpi org potong rambut aku
hahaha
jgn laa dengki ngan rambut wa
:p
selalu kut mimpi camtuh
heheh

kalau kat u dulu
shakirah laa yg selalu dgr mimpi pelik2 aku
sbb die punye reaksi tak pernah menghampakan
haha
mama always best

oke
sebelum tamat
pernah bace satu artikal
hadis nabi kalau tak silap
mafhumnya lebih kurang
kalau mimpi tu baik, gembira maka ceritakanlah
mimpi baik2 dari DIA
tp kalau mimpi sedih atau buruk
jgn ceritakan
mgkn itu dari syaitan

wallahua'lam
=)

No comments: