Wednesday, June 13, 2012

suka benci

oke assalamualaikum
cerite suka dulu
kalau kat petronas
ade certain org yg aku suke tngk atas sbb2 tertentu

1.
sorang laki ngan budak kecik
tak tau lah budak tu anak die atau adik die
yg pasti due2 comel
ehh hee
tp bukan sbb comel tu suke
sbb die layan adik/anak die tu mcm kawan
yg si kecik tu pulak nakal mintak itu ini
lawak 
ade die kate 'bnyk cantik kau'
'lempang kang'
haha
bunyi mmg laa kasar tp kalau tngk comel
die ckp sambil senyum laa

2.
sorang mamat ni 
yg slalu beli eskrem magnum
putih
semat
die kate aku 'freshie'
so, modern
tp mude lagi kut
tak minat pon
suka ngan minat kan lain

3.
budak kecik
tiap kali aku bg baki
die kire dgn rakusnye
masuk kedai lari
keluar pon lari
mmg hyper
gigi takde
haha comel.


dah
setakat ni tu je kut

benci pulak
aku benci khausar
series
pemalas
badak sumbu badak air betul
dapat cincang lumat mmg sodap
penggal hidup2 pon best
haa
jgn sampai aku gile sbb bengan kat kau
mmg aku buat smtg laa
tak caye try.
mesin cashier tu aku hempas japg
ni pakar hempas menghempas tawu?

dah
nak tido
esok keje
salam
=)

No comments: