Thursday, July 12, 2012

dulu dulu

tadi masa makan
tibe2 ibu bukak cerita lama

ibu kata
adik lahir waktu subuh
sbb to die cool
mmg pon
tak suka marah2 macam aku

aku pulak
lahir waktu tgh hari
sbb tu lah baran
haha
memang
lepastu mase kecik
aku macam tomboi
rambut tak penah panjang
pendek macam laki
ganas
banyak kali jugaklaa org ingat aku dak laki
sbb tu bila dah besar
aku takkan nak rambut pendek dah
nak simpan sampai kaki
oke, melampau
:D
lepas tu
kalau sikat rambut
tak boleh sentuh pun rambut tu
rosak sikit marah
muncung
kihkih

ibu kata
tak sangka
 besar besar dah jadi pompuan melayu
haha

tapi sbnrnye ramai tak tahu
atau mungkin ramai jugak dah tahu
aku kadang2 lembut
kadang2 ganas
tngk citarasa lah
macam..
'motor besar'

care duduk kadang kadang
buat kerja kadang kadang
yg tinggal dgn aku je tahu
huu

so
tengok oranglah
kalau orang tu lembut, aku jadi laa lembut
kalau org tu ganas, ganas laa wa
flexible
ceceh

dan sampai sekarang pon
kalau dulu rambut cerewet
sekarang tudung cerewet
sbb kalau pakai tudung bawal or shawl
tangan tu kejap kejap bela tudung
pastu pantang jumpa cermin
sbb bukan ape
bila tak kemas rase tak selesa
tp besar besar ni
takdelaa nak muncung2 sangat dah
lesum pipit je nampak kan kan
hahahaha
:p

oke dah

selesai 
:)



No comments: