Monday, July 2, 2012

ekoran kejadian kat sepupu aku
pasal that kind of pakwe2 kes
yg menjadi isu tergempar
empat keluarga besar

tp alhamdulillah dia selamat

so,
terasa yg aku nak luahkan 
ape yg slame ni aku sorok kat ibu
sbb dulu ibu tau aku dgn that someone

tp tibe2
ibu faham sendiri yg aku dah takde sape2

aku cerite
cerite dalam senyum
dalam gelak gelak
tapi hati sebak
airmate nak menitis
tapi tahan
malulah nak nangis kan

tp ibu faham

seronok
dah lepas semua

pastu sempat lagi cakap
'ibu cari je lah sapa2 utk akak nanti
malas dah nak cari'

hehe

ibu kate

'satu hari nanti ada lah jodoh akak
ibu doakan akak dapat orang yg baik
yg boleh pandu akak dunia akhirat'

doa seorang ibu makbul kan?

nak menitis air mata
suare pon dah lain
tp maintain cool je
kihkih

pada yg membace
post2 sebelum ni
mmg ade someone yg aku suke
tp suke stkt itu je
lgpon tak nak ambik org yg berpunya
hee

perasaan tu datang tak diminta
tp boleh dikawal

jadi saya  terkawal setakat ni
*senyum*

sekian


No comments: