Monday, August 13, 2012

a friend

aku ade sorang kawan
die ni dari sekolah rendah kelas sama,
sekolah menengah form 1 kelas sama,
pastu kelas lain lain tp still sekolah sama,
masuk universiti, u sama,
kos sama, kuliah sama

majoriti org yg tau ni
mesti akan kate,

'uuu jodoh lettew'

heh --'

aku kenal die dari berhingus
aku pun berhingus kot mase tu
haha
so, no heart feeling

oh lupe bg tau, die lelaki
:P

so,
kalau kat u
bila nak balik
balik sama sama
ibu pun percaya je
sbb.. die emm 'baik'
haha
ce byg die tu pakwe aku
wah wah bahagia
kemana mana bersama
malangnya, dan nasib baiklah
dia bukan
kihkih

bila dah kenal dari kecik
maknenye semua perangai or ape ape je lah yg terselindung
dua dua tau tp watlek je cover line

tp ada je yg die pecahkan rahsia
contohnye,
emm.. rambut

sbb mase jahiliah dlu dajah 6 pun tak pakai tudung lagi
hihi
tak kesahlah sbb 'tak berdosa' lagi waktu tu
hee  :3

so terjadilah satu insiden dimana seorang peminat aku
ecewah peminat --'
taklah, let say, 'crush' la lebih kurang cenggitu

tak tahu lah nak kate fanatik sangat aku tak lawa pun
tp die mcm nak tahu semua kut
so, yg si kawan aku ni pun satu bengap gi kasi tau
emm,
tp dajah 6 dengan sekarang lain kutt
kau kasi tau cemane pun rahsie tersimpan jua
ceceh

jadinye kat sini nak kate, die banyak laa tau
n sbb die tau
die selalu buat lawak 'ngeng' yg kadang2 lawak laa jugak
mcm tadi

''just close r eyes, the sun is going down.
you'll be all right, no one can hurt you now.
come morning light, you and i'll be safe and sound.''

''maksudnya?''

''taylor swift nyanyi, maknenye, kau nyanyi''

tibe tibe kan
tp lawak
sbb mase tu aku tengah series gile tngk tb cerite sedih
haha

thanx buddy

emm, kalau sape2 yg paham tu paham lahh
tak payah nak explain lebih lebih kat sini
or maybe tak lawak pun so ade aku kesah?
oh jiwa otai pulak wa malam ni --'

ala kulli hal
dia baik and aku suka buli
kihkih
baik ngan aku lah ngan org lain tak tau lah cemane
pernah balik ngan dia , aku bawak beg berat,
muka masam cuka
die tak tanye, terus bayar semua tiket ktm aku
wahwahh
siap offer nak tolong angkat beg
pastu kalau ktm aku lambat
die kena tgu kat stesen sampai aku sampai
n die tunggu, setakat ni lah
baik kan kan? :p

so itu je,
motif? takde ape ape
cume post ni macam menghargai laa dia jadi kawan aku dari dlu
hehe

cc : zulikmal marsidi




No comments: