Friday, August 8, 2014

Waktu malam malam ceni memang mencurah curah la perasaan bercampur baur
Nak cerita pun kat kucing tak paham
So kite tulis lah senang

Sebenarnye kan, rase jelly much kat kengkawan yg rajin noe join program sane sini time2 cuti
Dah tu pulak bukan calang2 program
Semua nak level international gituu
Bertambah tambah jeles ittew. Hiks

Yelah, pengalaman tu mesti bermakna
Jadi student bukan setakat belajar dalam kelas
Program program mcm tu la yang jadi bonus tambahan
Ye dok?

dahlah tak tahu menahu pun ade program ape2
Tu salah sendiri lah sbb malas nak cari
Tak alert
Tu pun kalau dapat tahu awal2 belum tentu semangat nak volunteer
Haihhh dasar pelajar tak produktif  😔

Tp takpelah, nak buat cemana,
duk rumah tolong ibu pun produktif jugak
kumpul saham akhirat
nanti dah kerja semua mane la nak dapat cuti pepanjang gini

Lagipunn,, ade misi penting nak diselesaikan
Fighting!

k dah lenguh tangan taip sambil baring
Hews
Gudnite! 😘

No comments: