Tuesday, September 9, 2014

sekarang ni minggu pertama sem
kelas memang mcm gigi baby, jarang nokharom
kredit hour pulak sikit
i supposed to be happy about this
tapi tah semangat ape datang, takde kelas ni rase bosan tahap maksima
tak tau nak buat ape
tv takde
kucing takde
homesick agaknye

so i'm writing this post sbb dah hilangkan bosan
lepas due tige kali bangun pastu tido pastu bangun
kepale pun naik pening

patutnye benda ni buat kat insta
20 facts about me
tapi maluuuuu
so tulis kat sini je walaupun takde orang bace
tsk

  1. umur 21. soon to be 22 at 19 feb. sbb birthday awal, mase baru naik sem, kengkawan selalu lupe. tsk. 
  2. suka warna merah. suka tahap extreme. apa2 yang boleh dimiliki dalam warna merah akan dimiliki. gituu. kasut merah menyala pun tak malu dah sbb suka. hihi
  3. seorang yang beremosi. cepat marah, cepat merajuk, cepat menangis. annoying? takpe, aku tak menyusahkan orang. kalau aku emo, aku duduk sensorang, dediam. tak suruh orang pujuk, tak mintak orang tanya. sampai masa aku nak bercerita, aku cari orang yang aku percaya. 
  4. sejak azali berpenampakan sombong, bengis, dan marah. sebab muka masam secara naturalisma. kahkah. tapi sebenarnya siape yg kenal aku, aku bukanlah pendiam apetah lagi pasif. 
  5. kalau time study, tak tahu lah sejak bile, i will be extremely serious. housemate selalu takut nak tegur tambah2 time study week. aku sendiri pun tak tahu kenapa. nak kata cemerlang sangat tak jugak. tp kalau orang tanye, aku tolong. aku suka mengajar. nak jadi lecturer kot nanti. heh
  6. skema pada peraturan yang rasa penting, redah pada yang rase remeh. 
  7. suka bertangguh nak buat sesuatu, tapi bila dah buat, takkan berhenti selagi tak siap.
  8. suka cuba benda baru especially makanan. lewls. tak kisah la kalau outcome tak sedap pun asalkan cuba. 
  9. suka makanan pedas. kalau tak pedas macam takde garam. tp semenjak diet ni, takut nak pedas2. :p
  10. tak pandai nak menunjukkan kasih sayang. tak pandai nak wasap ayat2 rindu. tak pandai nak berlembut. tapi sebenarnye aku sayang. serius. mcm contoh, roommate, bestfriends. kadang2 nampak aku berkasar, tak puji2, sebab aku tak pandaii. maaf sesangat sayang sayangku. kahkah. 
  11. tak kisah duduk rumah cuti sorang2. tak communicate dgn kawan2. tak kisah. sebab mcm dah terbiasa. walaupun kadang kadang rasa lonely tahap dewa. 
  12. fanatik dengan kucing. anggap kucing tu macam family. kalau sakit susah hati. kalau mati, nangis. siap peluk cium segala. walaupun kucing tu tak comel ke hape. 
  13. boros tapi slalu keep track belanja. kalau rasa banyak sangat duit habis, ambik calculator, kire. kire segala benda yang dah belanja utk puaskan hati. 
  14. tend to crush on someone yang senyap2 tapi manly. maksudnye dia bukanlah pasif, tapi dia pendiam. serius tapi pandai jokes bertempat. 
  15. banyak crush tapi main2 je. dan sekarang ni tak tahu nak crush kat sape. lol
  16. suka makan suka tido thats why BMI tak pernah normal since forever. hahah
  17. obsess dengan 'kesucian'. maksudnya bab2 solat, tak tahu lah was was ke apa, tapi slalu aware kalau ada taik cicak ke atau apa2 yang memungkinkan najis. 
  18. nampak macam tudung labuh tapi sebenarnye biasa biasa je. banyak dosa. tak banyak ilmu pun. tapi nak cuba ke arah kesempunaan
  19. tak selalu tunjuk tapi sebenarnye aku ni manja sebenarnye. serius. ibu tahu. 
  20. seorang perempit sejati dah ada tiga parut kat tangan sebagai bukti. kahh
so cukup 20
penat perah otak
rumet tengok dah macam tengah taip esaimen

tenkiu veghi much kalau sudi membaca
tak baca pun tenkiu

itu sajo.

adios. 

No comments: