Sunday, November 6, 2011

eh semua org ade habit lah^^

betol kan?
semua orang ade habit
aku pon
banyak
-.-

1. sometime, ade mase, aku x suke cakap dgn org.
malas senyum, mulut tutup.
walupon hakikatnye, aku bnyk ckp.
so, mase tuh,
dun care kalo org lain nk anggp mcm aku x wujud pon
sbb
i wish so, actually-.-
n kalo ade yg cube nak beckp pon
bek jgn
nanti lagi menyampah sbb aku ckp mcm x nak ckp.hee
tp habit tu slalu dgn org yg tak brp rapat
yg rapat gilaa mcm pnut or izen or ana or else,
x lah kutt
susah nak tngk saye snyp kan kan kan^^

2. bila marah
or tak puas hati
terutama dgn ibu
eheh
aku suke hntk2 kaki
sepak2 barang
baling2 brg
atau paling teruk
aku gigit bantal
bwahaha
sungguh kanak2
bukan buat2 sbb nak nmpk kiut or gedik or blablabla
tidak dan tidak
mmg azalinye mcm tuh
sorang haousemate kat U
dye nmpk mase aku mrh sbb ibu lmbt amek
bkn ape, bkn x consider jauh,
tp mule2 kate nak amek ptg
so cpt2 laa balek dari umah izen
skali malam baru sampai
itupon lepas tepon semule br tawu
naseb aku tak tecongok dpn pak guard dr ptg
tak ke sengal-.-
so, dye ckp
'ya ALLAH mcm nie rupenye budakk nie
umur da 18
ngamuk mcm budak2~'
hehe
aku kesah ape
takleh control
dah memang habit
=D

3. bila marah
dah tak mungkin nak ayu2 dah
dan aku suke
kalo org yg aku marah
tahu aku marah
ngeng kan
tp skrg, sy cube control
sbb islam kate,
org yg paling kuat, ialah mereka yg boleh mengawal marah
so, saya nak jadi kuat
^^
well, itulah kelemahan saye yg utama kot
baran dan pemarah
*ahah, beware lah
sore yg kecik nie pon bole buat telinga kau benanah(tanduk kuar)
haha
oke tak tak..=)

4. kadang2 org tngk muke saye msm
mcm sombong dan berlagak dan mengada
eheh
tp kalau nak tawu
sbnrnye saye takut
terutama dgn laki
mesty dorang kate aku kerek-.-
aku malu lah
takut
same jugak bile aku duk dpn ramai2
jadi mc ke
syair ke, nasyid ke *duludulu
mesty muka masam gile tahap dewa
pastuh org tanye,
marah sape fatin??
haha
marah kau lah, tataw lagi??
ngee
taklah,,nak marah sape pon^^..

5. kalau aku suke satu2 lagu tuh
aku akn psg/replay
sampai laa aku bosan
sbb tu, aku slalu dgr kut earphone
sbb kalau psg kuat2
kang org lain yg bosan
:D
dan satu2 lagu tu boleh dimainkan
sepanjang hari pon takpe
as long as aku tak bosan
tapi,
bile dah bosan
aku menyampah teros dgr lagu tuh
eheh
konsep tuh belom laa diaplikasikan kat org kut
tp mungkin ade
haha..jahat sungguh^.~

so,
itu je lah kutt
ade bnyk lagi
tapi tak ingat
ngee
well, habit tu lebih kepade kelemahan
memang, saye bnyk kelemahan
sbb saye manusie biase je
no need to deny it kan

itu saja
sekian^^

No comments: