Saturday, November 5, 2011

kadang tuh......

kadang tuh
aku rase
aku nie pelik
perilaku pelik
x sama mcm org lain
padahal aku x suka jadi pelik
-.-
*tp ayah kate, org pelik nie cerdik
hokhok
x cerdik mane lah punn yah.-.-'

kadang tuh
aku rase
aku terpinggir
takde org suke kwn
takde org syg aku
takde org care pon yg aku wujud dlm dunie
btol lah kot, org kate
anak tgh nie pelik
PELIK lagi
mmg la aku anak tgh
sangattt tgh kutt
oke sambung,
pastuh
takde pon mcm org lain
org nak tgur2
org nak ingat2
takde dan takde
*teruknya otak-.-
tapi kadang2 jugak
aku yg suka meminggirkan diri
duk dlm bilik sorang2
tarik muke masam mencuka
alah,
bukan mo0dy
cume,,ntah
dah rase terpinggir
terus meminggirkan diri kutt
-.-

yeah saye slalu cemburu
cemburu dgn org2 yg semua suke kwn dgn dia
tp saya tahu
saya tak sebaik, sehappening, or secantek dia
so, deserve who u are lah kot

hurm..
dan sebab tu,
aku akan hargai sangat SANGAT 
orang yang baik dgn aku
yg slalu care pasal aku

uh
sifat-sifat di atas
macam 
KURANG KASIH SAYANG  je
huahua
mungkin 
sbb aku pon kurang memberi kasih sayang
naah
padan muka-.-

biarlah,
saya tahu saya tak disayangi manusia
jadi 
saya nak ubah diri saya
supaya saya disayangi PENCIPTA manusia
sbb
bila tuhan sayang, 
its more than enough kan
=)

saya je kot yg fikir PELIK
terime kaseh lah kalau ade org syg saye
uh.ckp sorang.-.-
tp yang pasti
saye syg semua -kawan familly kucing
hahax
*barang tak bp syg kot sbb tu slalu hilang
:D
bye~

No comments: