Thursday, January 19, 2012

otak serabut

there are so0o many things
yg main2 buaian dalam kepala nih
ade yg main gelongsor
tak terkawal
-.-

satu.
perasaan ni mmg lah tak boleh kurang tak boleh lebih
bila kurang, namenye takde perasaan
tak caring
tak berperikemanusiaan
tp bila terlebih
susah jugak
terasa tersentuh terguris bagai-bagai
aku, azalinnya memang sensitif
memang suka tunjuk marah
tp aku pon ada jugak akal
tunjuk pada ygsesuai
somehow
kalau sekali terasa,
tahan lagi
tp dah dua tiga kali
aku pon tak lah semampu mane nak thn
sejujurnya
kawan, saya terasa
atau mungkin,
bila mereka tahu, mereka juga bakal terasa
kami duduk tak berkelompok,
tak bermakna kami tak suka coorperate
kami tak join stady group
sbb kami ada cara sendiri untuk stady
jadi,
tak perlu lah diskriminasi
kalau ada nak buat sesuatu utk stady
nota2 tu
pembahagian2 kerja tu
kenapa tak tanye kami.'kelompok atasan' ni?
kami juga tahu berkongsi
kata nak berjaya sama-sama kan?
saya terasa
cuma terasa
maaf
hati pun ada had kapasiti
=)

dua.
mimpi tu tak pernah belajar nak hilang
org kata
kalau kita fikir sangat perkata tu,
kita bakal mimpi perkara yg sama
masaalah problemnye,
aku tak fikir pun ada
aku fikir, lagi lah ada
seriesly tak faham
apa yg tak selesai lagi?
apa yg tak redhanya lagi?
i'm trully tired of those bad dreams
psikologi kata
kalau kita mimpi org tu
maknanya org tu rindu kita
 so then
cukup2 laa rindu aku
bahahaha
saje oke buat sengal.
-.-'

tiga.
usim, kamii nakk elaunnn!!!
dang~

nabi kata,
tiga,
ikut sunnah
dah,
heh
tiba kawan kata
'buat apa tu swift?(tayror swift--->rambutsama)'
bhahahahaha
sengal nak mintak pelempang
sekian



No comments: