Saturday, January 21, 2012

study-half-week

stady half week laa
since ade 4 hari lebey je nak study
ye dok?

mggu stady week ni
otak bnyk berfikir
perut pon hadam dgn cepat
jadi
'ibu,,,,,,,,,lapaaaaa'
uwaaa
loker dah kosong
dompet pon hampir kosong
kejam betol usim ni seksa perut aku tak bg duit elaun
huh
biaselaa
usim,
'unik sikit''
u kau ada??
=.=''

hurm
semalam
dah catat rekod baru
habiskan novel dalam sehari
kehkeh
rekod ke?
takde org kesah
tak swoh pon sape2 kesah
:p
tp yelaa
bg novel's-heavy-reader
due tige jam pon boleh habis
tp bg aku yg read-novel-for-sleep nie
biasenye
paling cepat pon due minggu nak habis satu
tu dah kira speed
kalau steady je mau sebulan dua
bhahaaha
ramai org mcm aku
merudumlaa ekonomi novel negara
ceh
ayat skema badak.
semalam tu pon
sbb pk kalo tak habiskan
sok luse nak pekse
kejadahnya org lain stady nak bace novel
jadi habiskan jugaklah
lepas tebaring teduduk tetonggeng
habis jugak akhirnye
kehkehkeh
ni haa novel die
*ceh nak tunjuk jugak
yelaa beli pakai voucher 1 malaysia
bagos jugak najib ni bg student rajin bace novel
hari tu aku tngk sorang2 3 bijik tak kurang
-.-'

bahase die modern dan ringkas
seriesly aku gelak macam org meroyan baca
nasib laa aku je yg suke memerap dlm bilik
tp islamik jugak laa novel ni
well, usim..uh muntah hijau
:D

TP NAK FIRAS ADAM mcm dlm novel tuu
uuu
alah biase laa
kalau hero tak adorable HANDSOME memikat
 mane laa ade org nak bace
ye dok

uhm
dahlaa
nak sambung stady
cewah konon
SEKIAN~

No comments: